Co możemy ubezpieczyć w naszej firmie?
Każda firma jest inna i każda działalność jest narażona na inne niebezpieczeństwa ale prawie każdą firmę możemy podzielić na różne składniki, które możemy ubezpieczyć:
-
Budynki, budowle i lokale wykorzystywane dla działalności naszej firmy
-
Nakłady inwestycyjne czyli koszty dostosowania lokalu do naszej działalności
-
Wyposażenie, takie jak meble, dekoracje itp.
-
Maszyny i urządzenia służące do wykonywania działalności
-
Stacjonarny sprzęt elektroniczny, taki jak komputery, drukarki itp.
-
Przenośny sprzęt elektroniczny,
-
Środki obrotowe, czyli np. wytwarzane i sprzedawane przez nas towary
-
Rzeczy powierzone nam w celu wykonania usługi, np. naprawy
-
Rzeczy z których korzystamy na podstawie umowy leasingu, najmu, dzierżawy lub podobnej umowy,
-
Gotówka,
-
Rzeczy należące do naszych pracowników,
-
Odpowiedzialność cywilna, naszej firmy
Od jakich zdarzeń możemy ubezpieczyć naszą firmę?
Naszą Firmę możemy ubezpieczyć między innymi od następujących ryzyk:
- pożar i inne zdarzenia losowe, takie jak np. huragan, wybuch, trzęsienie ziemi, uderzenie pioruna, grad, napór śniegu, zalanie.
-
kradzież z włamaniem i rabunek wyposażenia, maszyn i urządzeń oraz towarów łącznie z rabunkiem gotówki w firmie jak też i w trakcie transportu np. do banku
-
awarii i uszkodzeń maszyn i urządzeń oraz sprzętu elektronicznego w tym także od błędów w obsłudze oraz od szkód elektrycznych
-
stłuczenia i pęknięcia przedmiotów szklanych np. luster, szyb, reklam
-
szkód powstałych w transporcie naszego mienia
-
ubezpieczenie utraty zysku na skutek zakłóceń lub przerwy w działalności
-
odpowiedzialności cywilnej od szkód wyrz±dzonych w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem